Work from Home/Operator Customer Care/Lb. Italiană
Konecta Romania, companie multinationala de prestigiu, unul din leaderii de piata in sectorul BPO, este in cautarea de noi colegi.
Daca vorbesti limba italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!Cerinte:
– Limba italiana la nivel conversational;
– Cunostinte minine operare pc;
– Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil;
– Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.
Nu este necesara experienta in call center!
Descrierea jobului
Oferim:
– Posibilitatea de a lucra Full Time sau Part Time;
– Tichete de masa;
– Orar flexibil cu posibilitatea de a lucra în ture;
– Bonusuri in functie de performanta;
– Asigurare medicala privata;
– Posibilitatea de a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;
– Training specializat.
Descrierea companiei
Konecta este un furnizor global de servicii inovatoare de top în managementul proceselor de afaceri și outsourcing digital pentru relațiile cu clienții, având 120.000 de angajați pasionați care lucrează în 30 de limbi, pe 4 continente și în 26 de țări. Axându-se pe nevoile și oportunitățile unice ale fiecărei industrii, Konecta oferă o gamă completă de soluții end-to-end pentru gestionarea relațiilor cu clienții – inclusiv achiziție, retenție, servicii pentru clienți, suport tehnic și colectare – toate bazate pe un model de afaceri sustenabil. Aceste servicii sunt construite pe un portofoliu de expertiză de clasă mondială, care acoperă experiența clienților și managementul proceselor, soluții digitale și tehnologii de ultimă generație. Cu sediul central în Madrid, Konecta generează venituri globale de 2 miliarde de euro, colaborând cu peste 500 de clienți, incluzând unele dintre cele mai mari nume din telecomunicații, energie, banking, mobilitate, retail și comerț electronic.
Cu peste 1.500 de angajați în România, Konecta se numără printre companiile de prestigiu pe piața de call center românească.
Te așteptăm în echipa noastră!
Daca vorbesti limba italiana si stii sa folosesti calculatorul, vino in echipa noastra!Cerinte:
– Limba italiana la nivel conversational;
– Cunostinte minine operare pc;
– Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil;
– Punctualitate, spirit de echipa, atitudine pozitiva, orientare catre client, persoana empatica si creativa.
Nu este necesara experienta in call center!
Descrierea jobului
Oferim:
– Posibilitatea de a lucra Full Time sau Part Time;
– Tichete de masa;
– Orar flexibil cu posibilitatea de a lucra în ture;
– Bonusuri in functie de performanta;
– Asigurare medicala privata;
– Posibilitatea de a lucra si promova intr-un mediu tanar si dinamic;
– Training specializat.
Descrierea companiei
Konecta este un furnizor global de servicii inovatoare de top în managementul proceselor de afaceri și outsourcing digital pentru relațiile cu clienții, având 120.000 de angajați pasionați care lucrează în 30 de limbi, pe 4 continente și în 26 de țări. Axându-se pe nevoile și oportunitățile unice ale fiecărei industrii, Konecta oferă o gamă completă de soluții end-to-end pentru gestionarea relațiilor cu clienții – inclusiv achiziție, retenție, servicii pentru clienți, suport tehnic și colectare – toate bazate pe un model de afaceri sustenabil. Aceste servicii sunt construite pe un portofoliu de expertiză de clasă mondială, care acoperă experiența clienților și managementul proceselor, soluții digitale și tehnologii de ultimă generație. Cu sediul central în Madrid, Konecta generează venituri globale de 2 miliarde de euro, colaborând cu peste 500 de clienți, incluzând unele dintre cele mai mari nume din telecomunicații, energie, banking, mobilitate, retail și comerț electronic.
Cu peste 1.500 de angajați în România, Konecta se numără printre companiile de prestigiu pe piața de call center românească.
Te așteptăm în echipa noastră!